Friday, September 28, 2012

DIY Vests with Studs


These ordinary denim jacket with studs are expensive, so I decided to make your own .. The flea market I discovered almost new denim jacket from New Yorker for € 3: D, I cut a front and sleeves up on the right and left I applied studs [not yet ready, because I'm waiting for a package with studs ] and the back side I applied spikes. Two weeks ago I made a larger purchase in Clockhouse and the dark red pants with leopard pattern, which cost € 15 ... College T-shirt I bought on sale at H & M for € 5:-D .. Slippers are a bag of Gate of New Yorker I've actually bought some time ago also on sale for € 8 ...

Tie obyčajné riflové vesty s nítami sú drahé , tak som sa rozhodla vyrobiť si vlastnú..Na blšom trhu som objavila skoro novú riflovú bundu z New Yorkeru za 3 € :-D, odstrihla som rukávy a vpredu hore na pravej a ľavej strane som aplikovala níty[ešte nie je hotová, lebo čakám na balík s nítami] a zo zadnej strany som aplikovala špicaté níty. Pred dvoma týždňami som spravila väčší nákup v Clockhouse aj tie tmavo červené nohavice s leopardím vzorom, ktoré stáli 15€...College tričko som kúpila vo výpredaji v H&M za 5€ :-D ..Slippers sú z Gate a taška z New Yorkeru, ktorú som vlastne tiež dávnejšie kúpila vo výpredaji za 8 €...





















 Vests - New Yorker , DIY
 Shirt - H&M
 Pants - Clockhouse
 Slippers - Gate
 Bag - New Yorker
 Bracelet - H&M
 Necklace - Claire`s
 Sunglasses - Carrera

No comments:

Post a Comment