Tuesday, September 4, 2012

Holiday Outfit Nr.1

Let us take you to my big favorite this summer, inter alia, sleeveless blouses in all colors and with all prints .. The best the treated under skirt .. My skirt is a coral color and the bottom of the pink slippers with zebra pattern. And glasses, which I bought in GATE with Slippers and when I was last in Slovakia. I think it is absolutely wonderful ancient GATE shop for bloggers and yet it is also very cheap, and like most good bloggers come to Poland just a shame that it still does not shop online ....

Myslým si , že mojim veľkým favoritom toto leto sú okrem iného blúzky bez rukáva vo všetkých farbách a so všetkými vzormi.. Najlepšie zapravené pod sukňou.. Moja sukňa je koralovej farby a zo spodu ružovej k tomu slippers so zebrým vzorom. A zaujímavé ,,lenonky okuliare , ktoré som kúpila v GATE aj so Slippers keď som bola naposledy na Slovensku. Podľa mňa je GATE úplne úžastný obchod pre bloggerov a ešte k tomu je aj veľmi lacný a ako aj väčšina dobrých bloggerov pochádza s Poľska len škoda že ešte stále nemá online shop....












 Skirt - H&M
 Blouse - H&M Divided
 Slippers - Gate
 Bag - Vintage
 Glasses - Gate
 Necklace -New Yorker
 Bracelet`s - H&M , Forever 21

2 comments:

  1. Hello) I really like this outfit!

    I follow your blog), follow me too))

    slavutanastia.com

    ReplyDelete